Sipariş ve
ödeme
ÜYELİK İŞLEMİ SIRASINDA TELEFON BİLGİSİ NEDEN İSTENİYOR?
Bazı siparişlerin gerçek sipariş olmadığı, kullanıcının sadece deneme amaçlı sipariş vermesi gibi durumlarla karşılaşmaktayız. Takdir edersiniz ki bu tür işlemlerde, siz değerli müşterilerimize verdiğimiz hizmette performans kaybına yol açmaktadır.
Siparişin gerçekten talep edilip edilmediğini anlamak amacıyla telefonla, sipariş veren müşterilerimizden onay almak durumundayız. Bu yüzden de sipariş verdiğinizde telefon bilginizi veriyor olmanız şartını aramaktayız.
Siparişin gerçekten talep edilip edilmediğini anlamak amacıyla telefonla, sipariş veren müşterilerimizden onay almak durumundayız. Bu yüzden de sipariş verdiğinizde telefon bilginizi veriyor olmanız şartını aramaktayız.
SVE.COM.TR DEN NASIL ALIŞVERİŞ YAPABİLİRİM?
Sitemiz içerisinde satın almak istediğiniz ürünleri “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak sepetinize atınız. Ürün eklendiğinde karşınıza Alışveriş Sepetim ekranı çıkacaktır. Siparişinizi dört adımda tamamlayabilirsiniz. Almak istediğiniz farklı bir ürün yok ise alışverişinizi tamamlamak için “Siparişi Tamamla” butonuna tıklayınız, ardından teslimatın yapılacağı adres, kargo bilgilerinizi giriniz, sonraki adımda ödeme bilgilerinizi giriniz ve sipariş bilgilerinizi gözden geçirerek sipariş sözleşmesi ve ön bilgilendirme formunu okuyup onayladıktan sonra “Siparişi Tamamla” butonuna tıklayınız. Siparişiniz tamamlandığında onay/teşekkürler ekranı açılacak ve onay/teşekkür e-maili gelecektir.
SİPARİŞİMİN KARGO DURUMUNU NASIL TAKİP EDEBİLİRİM?
“Hesabım” sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyerek, “Siparişlerim” başlığı altında siparişinizin kargo sürecini takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi verilecektir.
ALIŞVERİŞ ESNASINDA SANAL POS GÜVENLİ MİDİR?
İnternet sitemizde yapacağınız her alışveriş %100 güvenlidir. 2048 bit’lik SSL (Secure Socket Layer) güvenliği içerisinde kredi kartı numaranızı sizin dışınızda kimse görüntüleyemez, ulaşamaz. Kredi kartı numaranızı girdiğiniz anda numaranıza ait bilgiler şifrelenerek bankaya gönderilir. Firmamız dâhil olmak üzere üçüncü şahıslar tarafından bilgilerinizin görüntülenmesi veya ulaşılması mümkün değildir. Kart bilgileriniz sadece siz ve banka arasındadır.
SİPARİŞLERİN KARGOYA TESLİM SÜRESİ NEDİR?
Mesai saatleri içerinde saat 16:00 ‘a kadar verilen siparişleriniz aynı gün kargoya verilir.
Saat 16:00′ dan sonra verilen siparişleriniz ertesi gün kargoya teslim edilir.
Saat 16:00′ dan sonra verilen siparişleriniz ertesi gün kargoya teslim edilir.
ALMIŞ OLDUĞUM ÜRÜN İÇİN DEĞİŞİM HAKKIM VARMI?
Aldığınız ürüne değişim talebinde bulunmanız için ürünün açılmamıs ve kullanılmamış olması gerekmektedir .Ayrıca değişimin gerçekleşmesi için ödenecek kargo ücreti alıcıya aittir.
SATIN ALDIĞIM ÜRÜNÜN HASARLI ÇIKMASI DURUMUNDA NE YAPMALIYIM?
Aldığınız ürünlerde belirtilen durumlardan bir veya birkaçı bulunuyorsa öncelikle tedarikçiden kaynaklı olup olmadığının tespiti yapılır daha sonra tedarikçiden kaynaklı olduğu tespit edilirse ürün değişimi için talepte bulunabilirsiniz.